Certyfikaty i szkolenia otwarte dla pracowników obsługi klientów

Certyfikat pracownika obsługi klienta pozwoli Ci wiarygodnie i szybko zaprezentować posiadane przez Ciebie umiejętności obsługi i zarządzania relacjami z klientami, a przygotowane przez nas szkolenia otwarte ułatwią Ci jego zdobycie.

Dbając Twoją wygodę oraz szanując Twój czas, proponujemy 2 możliwości uzyskania certyfikatu.

Zapisz się na pełny kurs pracownika obsługi klientów w formule blended-learning jeśli chcesz rozwinąć wiedzę i umiejętności

Zdaj egzamin jeśli czujesz się kompetentny i chcesz od razu potwierdzić swoje umiejętności

Na dobry początek: proponujemy badanie kompetencji dla pracowników obsługi klienta. Na bazie wyniku podejmij decyzję!

Badanie kompetencji to test online, dzięki któremu poznasz swoje luki kompetencyjne w zakresie wiedzy i umiejętności oraz oswoisz się z formułą egzaminu teoretycznego.

Badanie możesz kupić osobno, natomiast w pełnym kursie blended-learning jest już zawarte.


Zainteresowany? Nie zwlekaj!

Poznaj kurs pracownika obsługi klientów blended-learning

Dlaczego z Heuresis najlepiej rozwiniesz swoje umiejętności obsługi klientów

Doświadczenie

Heuresis Sp z.o.o. to ponad 20 lat doświadczeń w dziedzinie szkoleń małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Od 2000 roku

We współpracy z American Certification Institute realizujemy kursy z obsługi klientów.

Zoptymalizowany czas

Tylko my oferujemy kursy zoptymalizowane czasowo. Nasza metodyka pozwala skrócić czas udziału w szkoleniu średnio o połowę.

Tylko praktyka

Dzięki wyjątkowej metodyce skuteczność kursów stoi najwyższym poziomie a szkolenia z różnych dziedzin od tak zwanych miękkich do zawodowych należą do bardzo atrakcyjnych.

Trenerzy

Doświadczeni trenerzy trenerów nastawieni są na skuteczność szkolenia i rozwiązywanie problemów uczestników.

Społeczność

Po zakończeniu szkolenia oferujemy Ci naszą opiekę, dostęp do bazy wiedzy, i ewentualną pomoc w poszukiwaniu pracy, wymianę doświadczeń i konsultacje.

Dbamy nie tylko o Twój czas, ale także o Twoje pieniądze, dlatego proponujemy korzystne warunki płatności. Szczegóły omawiamy z każdym indywidualnie.


Zdecyduj, który kurs z obsługi klientów jest dla Ciebie

Twoim marzeniem jest pracować w obsłudze klienta i zarządzać relacjami z klientami? Jeśli tak, to poziom Certified International Customer Service Professional® (CICSP®) jest dla Ciebie.

Posiadasz już wiele doświadczenia w pracy w działach obsługi klienta, ale często zastanawiasz się, czy robisz to właściwie? Dla Ciebie przygotowaliśmy poziom Certified International Customer Service Manager® (CICSM®).


Profesjonalny pracownik obsługi klientów krok po kroku

Badanie kompetencji

Z badania dowiesz się czego powinieneś się nauczyć. Pozwoli Ci ono monitorować, czy podczas szkolenia uzupełniasz tą wiedzę i umiejętności, które są Ci potrzebne.

Dostęp do platformy e-learningowej

Dostęp do platformy będziesz miał podczas całego kursu i do dwóch miesięcy po jego zakończeniu. E-learning zawiera zarówno materiały jak i daje Ci możliwość szybkiej komunikacji z opiekunem Waszej grupy oraz innymi uczestnikami szkolenia.

Warsztaty z trenerem

Podczas warsztatów przećwiczysz konkretne umiejętności, które pozwolą Ci efektywnie pracować.

Egzamin certyfikujący

Egzamin będziesz zdawał na wybranym poziomie i będzie on zróżnicowany zgodnie z opisem.

Baza narzędzi

Na bieżąco aktualizujemy naszą wiedzę i dostosowujemy kurs do zmieniających się wymagań pracodawców.


Wiedza i umiejętności oraz narzędzie, które zdobędziesz podczas szkolenia z obsługi klienta

Program w pigułce poziomu podstawowego Certified International Customer Service Professional® (CICSP®)
4 dni zajęć grupowych (zajęcia indywidualne ustalane osobno)

1

Standardy i zasady obsługi klienta

Zagadnienia omawiane i praktykowane podczas modułu:

  • Cechy efektywnej obsługi klienta w różnych rodzajach biznesu.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i komunikacji.
  • Wywieranie wpływu w procesie obsługi klienta.
  • Telefoniczna obsługa klienta.
  • Zasady korespondencji biznesowej.
  • Elementy aktywnej sprzedaży w procesie obsługi klienta.

Narzędzia, które otrzymasz:

  • Przykładowe standardy obsługi klienta
  • Kwestionariusz stylu myślenia
  • Zasady zarządzania etapami obsługi klienta
  • Zarządzanie cyklem życia klienta
  • Drabina lojalności klienta i zarządzanie transferem
  • Wzory i przykłady korespondencji biznesowej polskiej i angielskiej
  • Kwestionariusz stylu wywierania wpływu
  • Plan wywierania wpływu

2

Radzenie sobie z problemami w obsłudze klienta

Zagadnienia omawiane i praktykowane podczas modułu:

  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
  • Zapobieganie i rozwiązywanie problemów.
  • Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
  • Trening automotywacji.

Narzędzia, które otrzymasz:

  • Kwestionariusz odporności na stres
  • Style radzenia sobie z konfliktem
  • Techniki radzenia sobie ze stresem
  • Techniki relaksu i odprężenia w sytuacjach stresowych

Program w pigułce poziomu zaawansowanego Certified International Customer Service Manager® (CICSM®)
2 dni zajęć grupowych (zajęcia indywidualne ustalane osobno)

3

Zarządzanie i przywództwo

Zagadnienia omawiane i praktykowane podczas modułu:

  • Wyznaczanie celów.
  • Planowanie i organizacja.
  • Motywowanie.
  • Praca zespołowa.
  • Monitoring, kontrola i ocena.

Narzędzia, które otrzymasz:

  • Kwestionariusz managera i nasycenia rolami managerskimi
  • Kwestionariusz lidera i zadań liderskich
  • Narzędzia formułowania celów
  • Narzędzia organizacji pracy przez managera

Do każdego modułu otrzymasz skrypt, pigułkę wiedzy oraz dostęp do bazy wiedzy na platformie e-learningowej.


Koszty pełnego kursu z obsługi klienta

Poziom podstawowy
Certified International Customer Service Professional® (CICSP®)
Poziom zaawansowany
Certified International Customer Service Manager® (CICSM®)
Dla osób posiadających certyfikat CICSP®Dla osób nie posiadających certyfikatu CICSP®
4 dni zajęć grupowych (zajęcia indywidualne ustalane osobno)2 dni zajęć grupowych (zajęcia indywidualne ustalane osobno)
  • 6 dni zajęć lub 8 godzin konsultacji indywidualnych
  • e-learning z poziomu podstawowego
  • 2 dni zajęć grupowych (zajęcia indywidualne ustalane osobno)
3 800 zł netto - szkolenie blended-learning
+ 360$ netto - egzamin i certyfikat
+ 23% VAT
2 200 zł netto - szkolenie blended-learning
+ 410$ netto - egzamin i certyfikat
+ 23% VAT
5 400 zł netto - szkolenie blended-learning
+ 590$ netto - egzamin i certyfikat
+ 23% VAT

Oferujemy korzystne warunki płatności tak, aby każdy zdecydowany uczestnik mógł skorzystać ze szkolenia.

Zainteresowany? Nie zwlekaj!

Dowiedz się na czym polega egzamin certyfikujący pracowników obsługi klienta

Zdobądź certyfikat pracownika obsługi klienta. Po zdaniu egzaminu na wybranym i osiągalnym dla Ciebie poziomie otrzymasz prestiżowy dyplom.

Dla pracowników obsługi klienta

Certyfikaty pracownika obsługi klienta przeznaczone są dla osób, które pracują bezpośrednio z klientami firmy.


Jak przystąpić do egzaminu pracownika obsługi klienta?

Egzamin składa się z testu zawierającego 80 pytań jednokrotnego wyboru oraz, w zależności od wybranego poziomu, z przedstawienia studium przypadku z własnej praktyki.

1

2

3

4

5

Wyślij formularz zgłoszeniowy i uzyskaj wsparcie indywidualnego opiekuna.
Złóż życiorys i udokumentuj doświadczenie.
Przystąp do części teoretycznej na właściwym poziomie online - w dogodnie wybranym terminie.
Umów się na praktyczną część egzaminu.
Uzyskaj certyfikat i dołącz do grona certyfikowanych przez American Certification Institute® pracowników obsługi klienta.

Koszty przystąpienia do egzaminu pracownika obsługi klienta

Poziom podstawowy
Certified International Customer Service Professional® (CICSP®)
Poziom zaawansowany
Certified International Customer Service Manager® (CICSM®)
Dla osób posiadających certyfikat CICSP®Dla osób nie posiadających certyfikatu CICSP®
360$ + 23% VAT410$ + 23% VAT590$ + 23% VAT

Oferujemy korzystne warunki płatności tak, aby każdy zdecydowany uczestnik mógł podejść do egzaminu.

Zainteresowany? Nie zwlekaj!


Jakie korzyści niesie ze sobą posiadanie certyfikatu pracownika obsługi klienta?

Wiarygodność

Uwiarygodnienie posiadanych umiejętności i kompetencji.

Wygoda

Łatwiejsze i  szybsze zaprezentowanie kompetencji nabywanych w trakcie rozwoju zawodowego.

Rozwój

Usystematyzowanie i uzupełnienie kompetencji w trakcie procesu certyfikacji.

Pewność

Zwiększenie pewności siebie przy kontaktach z klientem.

Wsparcie

Stały dostęp do bazy wiedzy i ciągłe doskonalenie własnych umiejętności.


Certyfikaty American Certification Institute® - czy warto?

Certyfikacja przygotowana przez profesjonalistów dla profesjonalistów, dlatego jest bardzo praktyczna.

Długoletnie doświadczenie - firma działa od 1999 roku.

Ponad 1 mln certyfikatów na całym świecie z różnych dziedzin.

Wygoda i elastyczność - możesz przystąpić do części teoretycznej online kiedy chcesz, a termin części praktycznej dopasujemy do Ciebie.

Wymagania certyfikacyjne aktualizowane na bieżąco do zmieniających się realiów biznesowych.


Co o naszych szkoleniach dla pracowników obsługi klienta mówią uczestnicy