Akademia Managera - Excellence in Management
Akademia Managera Excellence in Management® to seria elastycznych i nowoczesnych szkoleń managerskich dopasowanych do potrzeb kierowników z różnym doświadczeniem i na różnych szczeblach zarządzania.
Różne umiejętności - różne poziomy zaawansowania
Akademię realizujemy na 2 lub 3 poziomach zaawansowania:
- Poziom podstawowy dla początkujących managerów oraz osób przygotowywanych do objęcia funkcji managerskich
- Poziom zaawansowany dla doświadczonych managerów, którzy potrzebują praktycznej wymiany doświadczeń i porządkowania już posiadanej wiedzy oraz umiejętności
- Poziom ekspert - dla tych, którzy poszukują inspiracji i szybkiej wymiany doświadczeń.
Każdorazowo przed przystąpieniem do zaprojektowania szkolenia zbadamy potrzeby potencjalnych uczestników oraz poziom zaawansowania ich wiedzy i umiejętności.
Z jakich elementów może składać się akademia dla managerów?
Każdy kurs dla managerów możemy zrealizować według indywidualnych uzgodnień, na pierwszym miejscu stawiając skuteczność i optymalizację czasową.
Budujemy nasze szkolenia korzystając z następujących narzędzi:
Jeśli wahasz się, która forma będzie najlepsza dla Twojej organizacji - zadzwoń i porozmawiaj z nami o Twoich potrzebach! Dobierzemy formułę, która będzie dla Was najbardziej efektywna!
Jakie zakresy kompetencji możemy rozwijać dla poszczególnych szczebli zarządzania?
Oferujemy pełny zakres szkoleń, które przygotowują do pełnienia każdej roli managerskiej i umożliwiają efektywne realizowanie wszelkich zadań managerskich.
Przywództwo i zarządzanie
Koncentruje się na stylu kierowania, dostarczeniu narzędzi do budowania efektywnych zespołów, zaufania i autorytetu, motywacji oraz zarządzania zadaniami i zespołami.
Rozwiązywanie problemów
i podejmowanie decyzji
Zgłębia problematykę stylów podejmowania decyzji oraz dostarcza narzędzi identyfikowania
i rozwiązywania problemów.
Doskonalenie organizacji wewnętrznej i optymalizacja procesów
Koncentruje się na zagadnieniach związanych z poprawą produktywności, narzędziach optymalizacji procesów i stymulowaniu innowacji.
Efektywna komunikacja i współpraca
Skupia się na komunikowaniu celów i zadań oraz budowaniu efektywnej współpracy.
Negocjacje i trudne rozmowy biznesowe
Efektywne prowadzenie i nie uleganie emocjom w trakcie procesu negocjacji.
Zarządzanie strategiczne
Metody i narzędzia analizy strategicznej na usługach strategii organizacji.
Zarządzanie zmianą
Koncentruje się na narzędziach stymulowania zmian w organizacjach, przezwyciężaniu oporu i przywództwie w zmianie.
Zarządzanie personelem i kompetencjami
Planowanie i rozwój kompetencji przy pomocy narzędzi z obszaru funkcji menedżerskich.
Zarządzanie kluczowymi kapitałami firmy
Obejmuje zagadnienia związane z kluczowymi kapitałami firmy. Podczas szkolenia uczestnicy dyskutują o zagadnieniach związanych z zarządzaniem wartością firmy a zwłaszcza kapitałem klientów, ludzkim, marki, wartości, itp. oraz odpowiedzialnością lidera i managera za budowanie tych kapitałów.
Wystąpienia publiczne i autoprezentacja
Zarówno przed zespołem i jak i na zewnątrz każdy manager reprezentuje swój zespól. Uczymy jak robić to skutecznie i osiągać efekty wizerunkowe.
Zarządzanie zespołem
Skupia się na zidentyfikowaniu ról poszczególnych członków zespołu, cechach efektywnych zespołów i zasadach budowania zespołu
Zarządzanie projektami
Kompleksowo dokonujemy przeglądu metodyk zarządzania projektami od PRINCE2 do AGILE'a oraz trenujemy planowanie projektu i budowanie narzędzi do monitoringu.
Przykładowe narzędzia, które przygotują lub otrzymają uczestnicy szkolenia dla managerów
Każdy uczestnik otrzyma skrypt, pigułki wiedzy oraz dostęp do bazy wiedzy na platformie e-learningowej, a także ponad to:
Przywództwo i zarządzanie
- Kwestionariusz stylu kierowania wraz z nasyceniem i ukierunkowaniem na realizację poszczególnych zadań kierowniczych
- Kwestionariusz stylu komunikacji
- Kwestionariusz zachowań liderskich
- Narzędzia: do formułowania celów i zadań, do planowania pracy jednostek i zespołów, do delegowania zadań, do organizowania pracy zespołów
- Kwestionariusz weryfikujący źródła motywacji (kompilacja A. Maslowa i Fredericka F. Herzberga)
Zarządzanie kluczowymi kapitałami firmy
- Narzędzia do zarządzania kapitałem klientów
- Managerskie narzędzia zarządzania finansami
- Narzędzia zarządzania kapitałem klientów i relacji
- 5C i 7P marketingowe
- Implementacja metodyki BSC
Zarządzanie strategiczne
- Narzędzia analizy strategicznej, w tym PESTER, KCS'y, SPACE
- Narzędzia macierzowe produkt, usługa vs. rynek
- Kwestionariusz etapu rozwoju firmy
Dlaczego z Heuresis najlepiej rozwijać managerów?
Dla każdego klienta robimy indywidualną wycenę na podstawie zidentyfikowanych potrzeb.
Jeśli chcesz dowiedzieć się ile by kosztowało szkolenie w Twojej firmie wypełnij formularz, a my odezwiemy się do Ciebie z ofertą:
Formularz zapytania o szkolenie zamknięte
Jeśli chcesz skierować managerów na szkolenie otwarte zapraszamy Cię tutaj.